Penzion a restaurace Dionýsos - Nový Šaldorf

VŠEOBECNÉ  OBCHODNÍ  PODMÍNKY

Penzion – vinný sklep  DIONÝSOS

 

I.   Úvod

Tyto všeobecné podmínky upravují vzájemné smluvní vztahy mezi firmou ing. Jaroslav Milbach – ALFA /IČ: 18805906/ - poskytovatelem ubytovacích služeb Penzion – vinný sklep DIONÝSOS, Nový Šaldorf, Vinařská 185 a zákazníky. Tyto podmínky se vztahují pouze na služby poskytované Penzionem – vinným sklepem Dionýsos. Tyto podmínky jsou pro všechny strany závazné a uhrazením zálohy zákazníkem nabývají povahy smlouvy v souladu s platnými ustanoveními obecně závazných předpisů České republiky.

 

II.   Zákazník

Zákazníkem – ubytovaným v Penzionu – vinném sklepě Dionýsos – jsou osoby starší 18let. Osoby mladší 18 let mohou užívat služby v doprovodu osoby starší 18 let.

 

III.   Vznik smluvního vztahu

Vznik smluvního vztahu mezi zákazníkem a firmou Milbach vznikne na základě objednávky /telefonické, e-mailové pošty, rezervační automat/. Na základě této objednávky rezervuje Dionýsos požadovaný termín a zašle zákazníkovi zálohovou platbu za ubytování se splatností 14 dní. Záloha je ve výši 50 % celkové ceny ubytování, ve vyjímečných případech /uvedených www.dionysos.cz-ubytování, na žádost objednatele, FKSP/ 100 %.

Uhrazením zálohy nebo celé platby potvrzuje zákazník, že se seznámil se službami, cenou, platebními a jinými podmínkami, Všeobecnými podminkami a stornovacími podmínkami. Uhrazením zálohy nebo celé částky dává zákazník souhlas s výše uvedeným. Za smluvní závazek dalších osob uvedených na přihlášce odpovídá zákazník, který objednávku podal. Bez uhrazení zálohy /celé částky - viz výše/ není možné objednávku akceptovat a po 14 dnech je rezervace bez oznámení zrušena.

 

IV.   Ceny

Ceny služeb jsou uvedeny na www.dionysos.cz – ubytování. Jedná se o ceny sjednané dohodou mezi firmou Milbach – Dionýsos a zákazníkem dle zákona č. 526/1990SB. Úhrada ceny pobytu má tyto formy: záloha ve výši 50 % z celkové ceny /celkové ceny ve výši 100 % - vyjímečné případy/ bankovním převodním příkazem nebo složenkou. Doplatek je splatný ihned při ubytování v penzionu hotově nebo bankovní platební kartou. V případě neuhrazení dohodnutých záloh v termínu je rezervace automatickystornována bez náhrady.

 

V.   Práva a povinnosti zákazníka

Zákazník má právo být řádně informován o veškerých podmínkách týkajících se jeho pobytu, využívat veškerých objednaných a zaplacených služeb, odstoupit od smlouvy, pokud kvalita a rozsah služeb neodpovídá písemné dohodě na přihlášce, stornovat pobyt kdykoliv před započetím /v tomto případě se vzájemný vztah řídí dále uvedenými storno podmínkami/. K povinnostem zákazníka patří včas zaplatit dohodnutou zálohu celou - částku/, uchovat přihlášku a doklad o zaplacení, dodržovat interní předpisy zařízení a v případě hrubého porušení a následného odepření dalších služeb nemá nárok na jakoukoliv finanční ani jinou náhradu. Je povinen uhradit veškeré škody způsobené svým jednáním v penzionu.

 

VI.   Práva a povinnosti poskytovatele služeb

Firma Milbach si ukládá za povinnost zajistit všechna práva zákazníků uvedená v bodě IV. Právem firmy Milbach je v případech, které nemůže ovlivnit: a)změnit termín pobytu, b)změnit ceny, c)změnit rozsah služeb, d)zrušit smlouvu. Pokud zákazník se změnami a) až d) nesouhlasí, má právo do 48 hodin od vyrozumnění o změnách písemně od smlouvy odstoupit. V tonto případě vrátí firma Milbach 100 % zaplacené ceny ubytování zákazníkovi. Rozhodující je datum doručení odstoupení od smlouvy. V případě, že dojde k situaci, kdy firma Milbach bude vracet zákazníkovi finanční částku, je povinna tak učinit v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů od vzniku skutečnosti rozhodné pro navrácení.

 

VII.   Stornovací podmínky

Zákazník má právo kdykoliv před započetím pobytu, bez oznámení důvodů, odstoupit od smlouvy. Odstoupení je možné výhradně písemnou formou /e-mail/. Toto odstoupení musí být doručeno firmě Milbach – Dionýsos a zákazník je povinen zaplatit následující storno poplatky.

Více než 16 dnů – storno 0 % z ceny /vrácení celé zálohy/

0 – 15 dnů – 100 % z ceny zálohy /nebo 50 % ze zaplacené celkové ceny pobytu/

Poznámka: Počítají se vždy jednotlivé kalendářní dny a to takto: 1. počítaný den je den storna zákazníkem uvedený na stornu. Posledním počítaným dnem je den před nástupem /plánovaným započetím čerpání služeb/. Jako storno zálohové platby pobytu je považováno i nenastoupení ubytovacích služeb v den vyznačeném na přihlášce. Den následující po vyznačeném dni nástupu jsou veškerá rezervovaná místa uvolněna pro potřeby jiných zákazníků. Firma ing, Jaroslav Milbach – ALFA je povinná v případě storna provést vyúčtování a nejpozději do 30 kalendářních dnů převést zbývající částku zákazníkovi.

Upozornění: Firma Milbach vyžaduje zaplacení storno poplatků i v případě závažných důvodů jako je nemoc, živelné pohromy i v případě, že se zákazník neúčastní pobytu v důsledku jím udyných nesprávných údajů na přihlášce. Změna termínu se považuje za stornování pobytu a následnou novou objednávku.

 

VIII. Reklamace pobytu /služeb/

V případě, že služby uvedené na přihlášce /řádně zaplacené/ neodpovídají v plném rozsahu nebo kvalitě, má zákazník právo na reklamaci. Zákazník je povinen, v případě zjištění závad, reklamaci uplatnit ihned na místě u ubytovatele tak, aby mohla být náprava učiněna přímo na místě. Pokud se nepodaří sjednat nápravu, sepíše zákazník s poskytovatelem služeb protokol o reklamaci, který musí podepdast obě strany. Pokud není možné tento protokol sepsat s poskytovatelem služeb, pak sepíše zákazník reklamaci sám s uvedením svědka /nutné kontaktní údaje/ a jeho podpisem. Protokol nebo reklamaci je zákazník povinen neprodleně po ukončení pobytu /maximálně však 7 dnů/ zaslat firmě Milbach. Bude-li reklamace, po prošetření, shledána oprávněnou,má zákazník právo na poskytnutí přiměřené slevy. Výsledek reklamačního řízení je povinna firma Milbach oznámit zákazníkovi nejpozději do 30 dnů od data podané reklamace. V případě poskytnuté slevy je firma Milbach povinna vrátit částku do 7 dnů od oznámení o prošetření reklamace.

 

IX.   Pojištění

Firma Milbach nezahrnuje do ceny pobytů pojištění. Zákazníkovi se doporučuje sjednat u vybraného pojišťovacího ústavu v České republice ,,Úrazové pojištění pro cesty a pobyt v tuzemsku i zahraničí včetně nákladů souvisejících se zrušením cesty´´.              

 

X.   Přechodná a závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné podmínky nabývají účinnosti 1. 1. 2024. Platnost je omezena vyhlášením nových Všeobecných podmínek a platnost těchto podmínek může být individuálně upravena výhradně písemnou formou. Zákazník uhrazením zálohy na přihlášce potvrzuje, že se Všeobecnými podmínkami souhlasí a zavazuje se respektovat je.

            

Penzion – vinný sklep DIONÝSOS

Nový Šaldorf, Vinařská 185

Ing. Jaroslav Milbach – ALFA

IČO:  18805906

671 81 Znojmo, Oblekovická 75/25

                   

© 2024 Dionýsos - penzion | vinný sklep

 

V obci Nový Šaldorf došlo k pojmenování nových ulic, náš penzion má nyní novou adresu - Vinařská 185, 671 81 Nový Šaldorf-Sedlešovice.
Některé navigace tuto novou adresu nemusí mít ještě aktualizovanou, odkazy níže Vám otevřou mapu s GPS souřadnicemi, ty Vás navedou k nám. Děkujeme za pochopení.

 

Vinařská 185, 671 81 Nový Šaldorf-Sedlešovice

GPS: 48.826810878730434, 16.055348726310577

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

Design by GOLDEN ORANGE s.r.o.